- Periférie
- Tiskárny
- Příslušenství
- Záruky
- Canon Servisní balíček OnSite Servis 48 hodin, 2 roky, typ B
email: obchod@it.cz
generováno: 24.11.2024 03:20
Canon Servisní balíček OnSite Servis 48 hodin, 2 roky, typ B
PRO FAKTURACI BALÍČKU NUTNO DODAT TERMÍN INSTALACE STROJE. TERMÍN ZAŠLETE NA CANON@SWS.CZ SB PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA 24M se zakupuje společně se zařízením Canon (= NELZE dokoupit dodatečně). SB…
Vaše cena bez DPH
6 846 Kč
Vaše cena s DPH
8 284 Kč
Momentálně nedostupné
Předběžný termín dodání 17. 12. 2024
Předběžný termín dodání 17. 12. 2024
Objednací kód | 153931 |
Záruka a servis | Bez záruky |
Kód výrobce | 3501S00B |
Popis
platno jen v ČR (pro SK nutno upozornit na instalaci v SK, aby byl
vygenerovaný správný ESP)
PRO FAKTURACI BALÍČKU NUTNO DODAT TERMÍN INSTALACE STROJE.
TERMÍN ZAŠLETE NA CANON@SWS.CZ
SB PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA 24M se zakupuje společně se zařízením Canon (= NELZE dokoupit dodatečně).
SB zajišťuje provedení záručního servisu v místě provozu zařízení po dobu
nadstandardní záruční doby 24 měsíců a to do 48 hodin od nahlášení závady na kterou se vztahují záruční podmínky.
platno jen v ČR (pro SK nutno upozornit na instalaci v SK, aby byl vygenerovaný správný ESP)
, nelze vracet
Tento servisní balíček zajišťuje majiteli zahájení odborného servisního zásahu v místě instalace
zařízení a to do dvou pracovních dnů od nahlášení závady (pondělí - pátek, 8.00 - 17.00 hodin).
Servisní balíček je možné zakoupit pouze s novým zařízením a jeho platnost je do konce
nadstandardní záruční doby zařízení, tedy 24 měsíců od data uvedení zařízení do provozu.
Před použitím servisního balíčku - objednáním servisního zásahu - je třeba se ujistit, že závada
na zařízení není způsobena např.chybějícím papírem, chybějícím tonerem, uvízlým papírem,
který může vyjmout uživatel, odpojením od elektrické nebo počítačové sítě. Při detekci závady je
třeba vždy postupovat v souladu s uživatelskou příručkou.
Obecné informace k záruce SB : záruční doba je 12, 24, nebo 36 měsíců podle zvolené varianty a počíná běžet
dnem uvedení stroje do provozu. V záruční době má kupující právo na bezplatnou výměnu vadného dílu,
záruka se navztahuje na díly podléhající běžnému opotřebení (tedy ani na jejich výměnu), na vady způsobené
nevhodným používaním v rozporu s technickými podmínkami provozu a vady, které vznikly provozem zařízení
v nevhodných prostorách (prašné prostředí), výměna spotřebních materiálů a pravidelná údržba nejsou
považovány za záruční plnění. Ze záruky jsou také vyloučeny vady vzniklé používaním nevhodného spotřebního
materiálu včetně xerografického papíru. Náklady s přepravou zařízení k výkonu záručního servisu nese kupující
a to v případě, že nemá zakoupen Servisní balíček obsahující servisní zásah v místě instalace zařízení.
Při přepravě musí být splněny veškeré technické podmínky tak aby nedošlo k poškození zařízení.
Záruční servisní balíčky Canon se posílají dodatečně, až zákazník nahlásí datum a místo instalace.
Pokud koncový zákazník je fyzická osoba občan, podle obč.zákona.
To znamená že má nárok na dva roky záruky, kterou nese jeho prodejce.
Proto doporučujeme v takovém případě se strojem dodat i SB na dva roky.
PRO FAKTURACI BALÍČKU NUTNO DODAT TERMÍN INSTALACE STROJE.
TERMÍN ZAŠLETE NA CANON@SWS.CZ
SB PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA 24M se zakupuje společně se zařízením Canon (= NELZE dokoupit dodatečně).
SB zajišťuje provedení záručního servisu v místě provozu zařízení po dobu
nadstandardní záruční doby 24 měsíců a to do 48 hodin od nahlášení závady na kterou se vztahují záruční podmínky.
platno jen v ČR (pro SK nutno upozornit na instalaci v SK, aby byl vygenerovaný správný ESP)
, nelze vracet
Tento servisní balíček zajišťuje majiteli zahájení odborného servisního zásahu v místě instalace
zařízení a to do dvou pracovních dnů od nahlášení závady (pondělí - pátek, 8.00 - 17.00 hodin).
Servisní balíček je možné zakoupit pouze s novým zařízením a jeho platnost je do konce
nadstandardní záruční doby zařízení, tedy 24 měsíců od data uvedení zařízení do provozu.
Před použitím servisního balíčku - objednáním servisního zásahu - je třeba se ujistit, že závada
na zařízení není způsobena např.chybějícím papírem, chybějícím tonerem, uvízlým papírem,
který může vyjmout uživatel, odpojením od elektrické nebo počítačové sítě. Při detekci závady je
třeba vždy postupovat v souladu s uživatelskou příručkou.
Obecné informace k záruce SB : záruční doba je 12, 24, nebo 36 měsíců podle zvolené varianty a počíná běžet
dnem uvedení stroje do provozu. V záruční době má kupující právo na bezplatnou výměnu vadného dílu,
záruka se navztahuje na díly podléhající běžnému opotřebení (tedy ani na jejich výměnu), na vady způsobené
nevhodným používaním v rozporu s technickými podmínkami provozu a vady, které vznikly provozem zařízení
v nevhodných prostorách (prašné prostředí), výměna spotřebních materiálů a pravidelná údržba nejsou
považovány za záruční plnění. Ze záruky jsou také vyloučeny vady vzniklé používaním nevhodného spotřebního
materiálu včetně xerografického papíru. Náklady s přepravou zařízení k výkonu záručního servisu nese kupující
a to v případě, že nemá zakoupen Servisní balíček obsahující servisní zásah v místě instalace zařízení.
Při přepravě musí být splněny veškeré technické podmínky tak aby nedošlo k poškození zařízení.
Záruční servisní balíčky Canon se posílají dodatečně, až zákazník nahlásí datum a místo instalace.
Pokud koncový zákazník je fyzická osoba občan, podle obč.zákona.
To znamená že má nárok na dva roky záruky, kterou nese jeho prodejce.
Proto doporučujeme v takovém případě se strojem dodat i SB na dva roky.